Do not click this link unless you are a web crawler.
Inicio
Características
Precios
Ayuda
Demo
Iniciar sesión
Empieza a usarlo
Planificación de empleados
Nuestro planificador con opción de arrastrar y soltar es rápido, fácil de usar y gratuito para equipos pequeños.
Tiempo y asistencia
Registra las horas que tu personal pasa realmente en el local con nuestro terminal de fichaje gratuito.
Informes y nóminas
Supervisa las horas del personal y sus costes en tiempo real utilizando los datos generados por tu tabla de turnos.
Recordatorios y notificaciones
Envía a tu personal recordatorios de turnos automáticos, notificaciones de cambio de turno y mensajes grupales.
Gestión del tiempo de inactividad
Gestiona el tiempo de inactividad fácilmente mediante peticiones online, gestores asistentes, notificaciones y supervisión de permisos.
Tarifas
Elige una tarifa que se ajuste a tu equipo.
Plan gratuito para pequeños equipos
Findmyshift siempre será gratuito para equipos pequeños con hasta 5 miembros del personal.
Software de fichaje gratuito
Acceso gratuito y sin restricciones a nuestro sistema web de fichaje para ayudar a supervisar las horas del personal.
Pruébalo gratis 60 días
Todas las características son gratuitas los primeros 60 días. No se necesita tarjeta de crédito, no hay listas de correo ni sorpresas.
Base de conocimientos
Busca respuestas a algunas de las preguntas más frecuentes.
Videotutoriales
Mira cómo se hace (desde la creación hasta la planificación) con nuestros videotutoriales paso a paso.
Contacto
Llama por teléfono, chatea o escribe un correo a nuestro equipo de asistencia entre las 00:00 y las 22:00 (BST), de lunes a viernes.
10 great life hacks for the workplace
Share this on Twitter
Share this on Facebook
Share this on LinkedIn
Share this on Pinterest
Subscribe to our blog's RSS feed
Published on Viernes Octubre 4, 2013 and updated on Sábado Diciembre 26, 2015
Organise your workplace
Keep it simple and minimal.
This article
works well to highlight how counter productive clutter is. So start questioning the purpose of each item you have and if you struggle to find a reason to keep hold of something, then get rid and declutter!
Keep it in your drawers. Knowing where things are, is key to a smooth flowing workday.
Here
are some great tips on where you should keep things and prioritising your desk drawers.
A top top drawer! If you want to use your top drawer for important and most-used items, then stick to that rule.
Here
are some useful tips on how to get started.
Small space? No excuses!
RealSimple.com
have listed some very useful ways that people are organising small spaces.
Chalk on, chalk off. While using the Findmyshift Noticeboard is the quickest and easiest way to share important information with your staff, if you did want to have a workplace noticeboard for sharing daily news and information, why not create your own on a chalkboard wall, with chalkboard paint.
Office hacks
A DIY Magnetic Stapler. Is there anything more annoying that trying to staple a stack of paper and the staple doesn't open up wide enough? Yes, of course, there are more annoying things than that, though it is fairly annoying. But
this article
shows you how you get around that. You're welcome!
Binder Clips are your Best Friend. And
here
are 54 reasons why.
Take them higher. Cables and plugs cluttering your floor? Use a wire basket hanging on the underside of your desk to raise them up and out of sight.
Upcycle in style. Office desk tidy units don't have to be boring, plastic or ordered from a catalogue. Make your own and make them pretty. Like
these
.
Pin it up. Keep your phone close to its charger with
this holder
or pin it up to stop it cluttering your desk - at your own risk!
Empieza a planificar a tu personal online.
No se necesita tarjeta de crédito, no hay que descargar nada, sin listas de correo ni sorpresas.
Crear una tabla de turnos
Prueba la demo